vrijdag 2 april 2021

Gevoelens en noden


Seksuele passie leeft van de vreemdheid en afstand tot het niet bindende en heeft niets uit te staan met mijn gevoelens van geilheid uit een ver verleden waar het vuur al was geblust na de eerste steekvlam totdat ik door hem wordt vervoerd in een droom van geluk en dronkenheid waar hij mij als een diva met een opgezwollen warme onderbuik laat ontvlammen en trillen in een vreemde wereld vol passie en banaliteit om daarna te worden onder geschoffeld als een gebruikt en verbruikt stuk vuil.

Seksuele passie is voor mij het strijden met een soort van verslaving gevoed door een innerlijke verdoving die mij telkens vervoert in deze gevaarlijke wereld waar de prijs om te overleven wordt bepaald door het risico wat je durft te nemen om je eigen brandende horizon te laten vlammen en om de balans tussen gevoelens van eerlijkheid en trouw of misschien zelfs wel geile afhankelijkheid te bewaren zonder in conflict te komen met je omgeving maar ook niet met de begrafenis van je eigen seksuele gevoelens en noden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten