zondag 23 augustus 2020

Spiegelgespiegeldgekreeft aan de wand

mijn richterv-oet is gespiegeld aan  lenkerv-oet
teo-vreknel naa dlegeipeg si teo-vrethcir mjim
ook mijn richterh-and is gespiegeld aan lenkerh-and
dna-hreknel naa dlegeipseg si dna-hrethcir njim koo
mijn lenkerv-oet lijkt dan ook erg op mijn richterv-oet
teo-vrethcir njim po gre koon ad tkjil teo-vreknel njim
en mijn lenkerh-and natuurlijk op mijn richterh-and
dna-hrethcir njim po kjilruutan dna-hreknel njim ne
ik beweeg naar binnen zonder te weten waarheen
neehraaw netew et rednoz nennib raan geewwb ki 
en natuurlijk ook naar buiten zonder echt waarvoor
roovraaw thce rednoz netiub raan koo kjilruutan ne

neegsnart tsneweg-dnekebno tem gewredno tseeg nee
een geest onderweg met onbekend-gewenst transgeen
roopalf ednereppolagrev gitamleger hciz
zich regelmatig vergalopperende flapoor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten